Teenused
Tervisehoiuteenuse ja personalihalduse tugiteenused
Korraldan tervisekontrollide kogu protsessi mugavalt ja süsteemselt
Broneerin ja kooskõlastan töötervishoiuarsti visiidid – nii tööandja kui töötajatega.
Haldan kogu logistikat alates broneeringust kuni järelteavituseni.
Valmistan vajalikud dokumendid, suhtlen teenusepakkujatega ning teavitan osapooli – sina saad keskenduda oma põhitööle.
Hoolitsen personalihalduse eest
Jälgin ja uuendan tervisekontrollide registreid ning tagan, et keegi tähtsast kontrollist ei jääks ilma.
Aitan värbamisprotsessis
Koostan ja avaldan töökuulutused, võtan ühendust sobivate kandidaatidega, lepin kokku vestlusajad ning teavitan sind kõigist olulistest sammudest – nii saad keskenduda parimate talentide valimisele.
Kodulehe lahendused
Kodulehe loomine ja seadistamine
Pakun lihtsamaid, kuid professionaalseid veebilehti platvormidel nagu Google Sites, WordPress ja Canva. Sobivad hästi nii väikestele ettevõtetele kui isiklikele projektidele.
Kodulehe igapäevane haldus
Aitan olemasolevat kodulehte hoida ajakohasena – sisumuudatused, uute lehtede lisamine, piltide uuendamine, kontaktandmete muutmine ja muu vajalik tehniline tugi.
Sisu haldamine ja toimetamine
Teen sisulist tuge kodulehe ja sotsiaalmeedia tarbeks: tekstide koostamine, keeletoimetus, kirjavigade parandus, postituste ettevalmistus ja visuaalide kujundamine (sh Canva abil).
Maandumislehed ja lihtsustatud kampaanialehed
Loon maandumislehti kampaaniate, registreerimisvormide või info jagamise tarbeks – kasutades visuaalselt atraktiivseid ja lihtsalt hallatavaid keskkondi nagu WordPress, Canva või Google Sites.
Tehniline tugi ja failihaldus
Aitan üles laadida ja jagada faile Google Drive’is. Digitaalne dokumendihaldus (kaustade, fotode korrastamine). Failivahetus – ehk failide saatmine; jagamine osapooltele, kel ligipääse vaja.
Sotsiaalmeedia haldus
Sotsiaalmeediapostituste loomine ja ajastamine
Koostan sotsiaalmeediapostitusi vastavalt sinu sihtrühmale ning ajastan need õigel ajal avaldamiseks.
Sisu planeerimine ja turundustekstide koostamine
Aitan välja töötada postitustekste ning loon kaasavat ja brändile sobivat sisu.
Canva kujundustööd
Loon visuaalselt silmapaistvaid kujundusi sotsiaalmeediapostituste, reklaamide, story’de, päiste, töölehtede ja muu sarnase jaoks – alati kooskõlas sinu visuaalse identiteediga.
Facebooki kontode ja gruppide seadistamine
Seadistan professionaalselt sinu ettevõtte Facebooki lehe või grupi – alates kujundusest kuni esmast sisu sisestamiseni.
Facebooki sündmuste loomine
Koostan sündmuste lehed, sisestan info, lisain fotod ja jagan sündmust sihtrühmale.
Tagasiside kogumine ja analüüsimine
Loon küsitlusvorme, registreerimisvorme ja/või tagasiside vorme.
Veebikeskkondade ja sisu haldus
Sisestan või uuendan sisu erinevatesse veebikeskkondadesse (nt kodulehed, sotsiaalmeedia), pakkudes vajadusel ka tehnilist tuge.
Administratiivsed ülesanded
Kliendisuhtlus
Pakun abi ja vastan küsimustele vestlusakendes, et tagada kiire ja sõbralik kliendisuhtlus ning toetada sinu igapäevaseid teenuseid.
Veebikohtumiste ettevalmistamine ja haldamine
Aitan korraldada sujuvaid veebikohtumisi – loon vajalikud lingid, saadan need osalejatele, koostan päevakorra ning vajadusel juhatan kohtumise sisse või toetan selle läbiviimist tehniliselt ja organisatoorselt. Erinevate meeldetuletuste saatmine.
Koosolekute protokollimine ja märkmete tegemine
Teen koosolekutel jooksvalt märkmeid või koostan hiljem protokolli – tagan, et olulised otsused, tegevused ja kokkulepped oleksid korrektselt dokumenteeritud ja kergesti leitavad.
Tekstide toimetamine ja kirjutamine
Töötlen läbi tekstid, kontrollin ja parandan kirjavead ning koostan erinevaid tekste – olgu need infokirjad, sotsiaalmeedia postitused või lühiartiklid –, et sinu sõnum oleks selge ja professionaalne.
Failihaldus ja dokumendikorraldus pilveteenustes
Seadistan ja korrastan dokumentide struktuuri pilveteenustes nagu Google Drive – loon loogilised kaustad, määran õigused ja aitan jagada faile turvaliselt õigetele osapooltele.
E-kirjade haldamine ja sorteerimine
Aitan hoida sinu postkasti korras, vajadusel koostan vastuseid või märgin olulisemad teemad tähelepanu alla. Lisaks aitan vajadusel luua automaatse e-posti signatuuri.
Kalendri haldamine ja kohtumiste kokkuleppimine
Hoolitsen selle eest, et sinu ajakava oleks selge ja struktureeritud – broneerin kohtumisi, korraldan veebi koosolekuid ning aitan nende ettevalmistamisel (nt lingid, päevakava, osalejate teavitamine jms).
Esitluste kujundus
Valmistan PowerPoint – esitlusi ning kujundan nende visuaalse tausta vastavalt brändile.
Dokumentide koostamine ja vormistamine
Koostan ning vormistan erinevaid dokumente vastavalt vajadusele – olgu selleks lepingud, koosoleku protokollid, aruanded või esitlused, tagades korrektse sisu ja esitluse.
Google My Maps kaartide korrastamine ja asukohtade parandamine
Pakun teenust, mis hõlmab olemasoleva Google My Maps kaardi ülevaatamist, vigaste või puuduvate asukohtade parandamist/lisamist ning andmete korrastamist.
Isiklik assistent
Tehniline tugi
Reiside ja majutuste broneerimine
Aitan leida ja broneerida sobivaid lende, majutusi ja transpordivahendeid vastavalt sinu eelistustele ja ajakavadele, säästes sinu aega ja vähendades stressi. Koostan ka reisiplaane ning organiseerin kõik vajalikud detailid sujuvaks reisimiseks.
Kalendri ja broneeringute haldamine
Hoolitsen kalendri eest ning haldan kalendrit ja broneeringuid. Lisaks automatiseerin meeldetuletuste saatmise, et sa ei unustaks olulisi kohtumisi ega sündmusi.
Kontoritarvete ja kingituste tellimine
Korraldan vajalikud töövahendid, kingitused, lillekimbud ja muud ostud vastavalt sinu soovidele ning sündmusele – nii era- kui ärilistel eesmärkidel. Hoolitsen nende tellimise, kohaletoimetamise ja ajastuse eest, et sinu töö ja olulised sündmused sujuksid takistusteta.
Lihtsamate IT-probleemide lahendamine
Pakun tuge igapäevaste tehniliste murede lahendamisel – olgu selleks probleemid e-posti, failide jagamise, seadistuste või muu selline lihtsam mure. Eesmärk on leida kiire ja selge lahendus, et saaksid keskenduda oma põhitegevusele.
Ürituste korraldamine
Iga sündmus on ainulaadne ning vajab personaalset ja läbimõeldud lähenemist.
Aitan korraldada nii väiksemaid kui suuremaid üritusi – alates planeerimisest kuni teostuseni.
Väiksemad üritused:
Sünnipäevad, seminarid, meeskonnaüritused ja töötoad – hoolitsen selle eest, et kõik detailid oleksid paigas ja üritus sujuks ladusalt.
Suuremad üritused:
Suvepäevad, jõulupeod, konverentsid, koolituspäevad ja muud ettevõtte sündmused – toetan kogu protsessi: planeerimine, broneeringud, info jagamine, külaliste haldamine ning korralduslikud ettevalmistused.
LISAKS:
Facebooki sündmuste loomine;
kontaktide ja info kogumine internetist;
vajadusel erinevate lahenduste, teenusepakkujate, tehnoloogia või kohtade uurimine ja sobivate leidmine;
seminari või muude sündmuste ruumide leidmine ja broneerimine ning
sündmuse korraldamisega seotud detailide organiseerimine.
HINNAKIRI
Virtuaalassistendi teenust arvestan
tunnihinna alusel, milleks on
20€/tund (tasumine arvega).
Kokkuleppel on võimalik
koostööd teha ka
järgmistel tingimustel:
Projektipõhiselt – fikseeritud hinnaga konkreetse töö eest
Kuutasu alusel – sobib juhul,
kui ülesanded korduvad,
töömaht on ette teada ning on soov tagada stabiilne tugi
KKK
Korduma kippuvad küsimused
Kui kiiresti mu projekt või ülesanded valmis saavad?
Valmimisaeg sõltub töö mahust ja keerukusest. Täpse ajakava lepime kokku juba koostöö alguses.
Millal oled tavaliselt tööks kättesaadav?
Töötan tavaliselt tööpäeviti ja soovi korral ka nädalavahetusel (erikokkulepe). Täpsem tööaeg lepitakse kokku vastavalt vajadusele ja koostöölepingule.
Mis saab, kui mul on kiireloomuline töö väljaspool tavapärast tööaega?
Kiireloomulised ja erakorralised tööd väljaspool tavagraafikut on võimalikud eelneval kokkuleppel ja võivad sisaldada lisatasu.
Millist suhtluskanalit eelistad koostöös?
Koostöö sujuvuseks sobivad hästi e-post, telefoni- või videokõned, aga Instagram või Facebook. Valime sobivaima kanali koos.
Kas koostöö alustamiseks on vaja ametlikku lepingut?
Ametlik leping ei ole kohustuslik, aga kirjalik kokkulepe aitab mõlemal poolel olla kindel, et ootused on üheselt mõistetavad. Tihti piisab ka lihtsast e-kirjast, kus kinnitame koostöötingimused.
Kuidas koostööprotsess algab?
Koostöö algab esmase konsultatsiooniga (suhtlus või telefonikõne), mille käigus kaardistame vajadused, arutame eesmärgid ja lepime kokku järgmised sammud.
Teil on miskit mõttes ja vajaksid abi?
Leian Teile parima lahenduse ning tagan kiire, sõbraliku ja
professionaalse suhtluse igas küsimuses.